گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

نصب USB

قبل از شروع هر کاری لازم است که شما بدانید روی مادربرد جای خالی PCI دارید یا خیر؟ اگر چنین فضایی در اختیار داشتید میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید :

باید درپوش کیس را بردارید و تیغه آهن پشت PCI خالی (واقع در پشت کیس) را بشکنید. به یاد داشته باشید در مواقعی که میخواهید به اجزای درون کیس دست بزنید ، اول از همه برای خالی شدن الکتریسیته بدنتان به بخش درونی و قسمت آهنی کیس دست بزنید تا الکتریسیته از بین برود و بعد از این کار کارت PCI را از لبه‌ها گرفته و به دقت وارد شیار کنید. دقت کنید که Port های USB باید از پشت کیس بیرون بیایند و پیچ مربوطه را محکم به کیس ببندید. کابلها را وصل کرده و در کیس را ببندید. کامپیوتر را روشن کنید. میدانیم که با اضافه کردن هر سخت‌افزاری باید Driver مربوط به آن را نصب کنیم. برای ویندوزهای XP و ME و 2000 و 98SE بدون SP1 (سرویس پک 1) از CD که همراه دستگاه داده شده استفاده کنید.

ویندوز XP با SP1 (سرویس پک 1) از این سیستم پشتیبانی میکند و لازم به CD نیست. خودش باسیستم آشنا میشود (Plug & Play) یا همان بگرد و پیدا کن! که استفاده از این ویندوز پیشنهاد میشود چرا که امکانات زیادی دارد.

منبع : روزنامه خراسان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد