گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

آلبوم خانوادگی متحرک

عکسهایتان را چکار میکنید ؟ عکسهای قدیمی که از خود داشته‌اید خوب نگهداری کرده‌اید یا با گذشت زمان خراب و یا پاره شده‌اند ؟

حتما همگی شما کاربران عزیز با مشکلاتی که برای نگهداری عکسها که به نوعی خاطرات بسیار با ارزشی هستند آشنا هستید . یکی از کارهایی که برای نگهداری و مشاهده عکسها رواج یافته است اسکن کردن و ذخیره آنها بر روی CD و یا بر روی هارددیسک رایانه است . به این ترتیب عکسهای شما هیچگاه کیفیت خود را از دست نمیدهند و به راحتی میتوانید هزاران بار بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببینند آنها را مشاهده کنید . ذخیره و مشاهده تصاویر بر روی رایانه‌ها موجب شده است تا کاربران بخواهند تصاویرشان را در تلویزیون نیز مشاهده کنند . به این ترتیب نیازی به دستگاه کامپیوتر نخواهند داشت و میتوانند در هر خانه‌ای از تلویزیون و به صورت دسته جمعی به مشاهده عکسهای مورد علاقه خود بپردازند .

نرم‌افزار Wedding Album Maker نیز در پاسخ به این نیاز کاربران ساخته شده است . توسط این نرم افزار قدرتمند که بهترین انتخاب برای فیلمبرداری و میکسرهای حرفه‌ای است میتوانید عکسهای مورد علاقه خود را با افکتهای بسیار زیبا بر روی تلویزیون مشاهده کنید . این برنامه میتواند پیشنهاد بسیار مناسبی برای موسسات فیلمبرداری و عکسبرداری از مجالس باشد چرا که میتوانند عکسهای تهیه شده از مراسم مختلف ( از جمله مراسم عروسی ) را به شکلهای بسیار زیبا و در قالب CD و یا DVD های قابل پخش توسط تلویزیون به مشتریان خود عرضه کنند . اولین قدم در استفاده از این نرم‌افزار در اختیار داشتن نسخه‌ای از آن است . برای دریافت نسخه‌ای از این برنامه میتوانید به اینجا مراجعه کنید .

روش کار با این نرم‌افزار بسیار ساده است و تمامی کارها با طی کردن چند مرحله بسیار ساده صورت میگیرد که عبارتند از :

ایجاد پروژه جدید

پس از نصب و اجرای نرم‌افزار در اولین مرحله باید از بخش Welcome اقدام به ایجاد یک پروژه جدید کنید که اینکار با کلیک کردن بر روی گزینه Create new project امکان پذیر است .

انتخاب تصاویر مورد نظر

پس از آنکه یک پروژه جدید ایجاد کردید باید تصاویر مورد نظر خود را در برنامه فراخوانی کنید . این کار با ورود به بخش Photos و انتخاب گزینه Add Photo قابل انجام است . در این بخش میتوانید افکتهای مربوط به تصاویر مورد نظر خود را نیز مشخص نمایید و با ورود به بخش تنظیمات پیشرفته مربوط به هر تصویر بر روی آن تغییراتی را ایجاد کنید .

انتخاب موزیک

در این برنامه میتوانید موزیکی را به عنوان موزیک یا موزیکهایی را به عنوان موزیک زمینه کار در نظر بگیرید تا هنگام مشاهده تصاویر در تلویزیون نیز پخش شود . برای انجام اینکار باید وارد بخش Music شوید و گزینه Add را کلیک نمایید . در این بخش میتوانید از چند موزیک استفاده نمایید و با استفاده از کلیدهای Down و Up میتوانید ترتیب پخش آنها یکی پس از دیگری را مشخص نمایید .

مشاهده پیش‌نمایش پروژه

در نهایت پس از انتخاب تصاویر مورد نظر خود و اختصاص دادن موزیک مورد نظر به آنها میتوانید با ورود به بخش Preview پیش‌نمایشی از پروژه ایجاد‌شده‌تان را ببینید .

کپی بر روی CD یا DVD

آخرین مرحله ذخیره سازی و رایت فایل تصویری ایجاد شده بر روی هارد دیسک یا دیسکهای فشرده است . برای انجام اینکار میبایست وارد بخش Burn شوید و در قسمت Output Format فرم خروجی فایل تصویری خود را مشخص کنید . فایل خروجی در این برنامه میتواند به یکی از سه صورت DVD و VCD و SVCD باشد . همچنین در این بخش جزئیات مختلف برای رایت CD اعم از سرعت رایت و عنوان CD و نحوه رایت و ... موجود است .

برگرفته از : روزنامه جام‌جم – ویژه نامه کلیک

نظرات 3 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7.5 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

kamelia دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://nia2.blogsky.com/

وبالگ شما خیلی قشنگه و برای زیبایش سعی کن عکس بیشتر بزاری

محسن رشنقی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://baranres.parsibox.com

خیلی با حالی به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد