گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

مایکروسافت و طراحی یک نرم‌افزار آهنگسازی پیشرفته به نام موناکو

شرکت "مایکروسافت" در حال آماده‌سازی یک نرم‌افزار آهنگسازی پیشرفته ویژه استفاده کاربران خانگی و غیر حرفه‌ای است.

به گزارش سایت "PCMagazine" ، نرم‌افزار جدید موسوم به "موناکو" (Monaco) با برخورداری از امکانات و "سمپل" های متنوع به کاربران اجازه خواهد داد از رایانه شخصی خود برای تولید ، ضبط و ویرایش موسیقی استفاده کنند.

نرم‌افزار "موناکو" برای استفاده بهینه در سیستم عامل آینده مایکروسافت به نام ویندوز "ویستا" (Vista) طراحی شده اما هنوز مشخص نیست که این شرکت نرم‌افزار "موناکو" را به عنوان جزیی از "ویستا" عرضه خواهد کرد و یا اینکه به صورت محصولی جداگانه به بازار خواهد داد.

سیستم عامل "ویندوز ویستا" که تا پایان سال میلادی جاری و یا اوایل سال میلادی آینده به بازار خواهد آمد دارای امکانات صوتی و تصویری چند رسانه‌ای بسیار متنوعی خواهد بود.

به طور مثال نرم‌افزار مشهور "ویندوز مدیا پلیر" (Windows Media Player) در "ویستا" به یک برنامه صوتی و تصویری کامل و جذاب بدل شده و برنامه "دی‌وی‌دی‌میکر" (DVD Maker) نیز امکانات جالبی را برای ساخت و ویرایش تصاویر ویدئویی در اختیار کاربران "ویستا" قرار میدهد و همچنین برنامه "ویندوز فوتو گالری" (Windows Photo Gallery) قابلیت مدیریت عکسهای دیجیتالی را به ویندوز آورده است که به کمک آن میتوان به راحتی عکسها را مدیریت ، طبقه‌بندی ، ویرایش و چاپ کرد.

هم‌اکنون شرکت "اپل" (Opel) نیز یک نرم‌افزار آهنگسازی کارآکد ویژه استفاده کاربران خانگی را به نام "گاراج باند"  (Garage Band) عرضه میکند که به نظر میرسد محصول جدید "موناکو" ، رقیب اصلی این نرم‌افزار خواهد بود.

دوستانه :

بالاخره بلاگ‌اسکای به بهانه تولد خودش هم که شده کمی خودش را به پرشین‌بلاگ نزدیک کرد و سیستم جستجوی خودش را راه انداخت. البته یک ایراداتی داره اما برای اول کار خوبه!

میگم ، نه به آمار وبلاگ که داره همینطوری بالا میره نه به قسمت کامنتها که همچنان از زور خالی بودن داره مترکه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد